Confession bilder

Kommer ni ihåg honom? Det är sånt här som jag gillar med True Blood att de kommer tillbaka till karaktärer och ställen. Jag hade lätt kunnat kolla ett avsnitt av True Blood även om inget hände, bara se alla karaktärer i deras helt vanliga liv där inget händer. Bara se Jason gå till jobbet, prata med sina kollegor, Sookie jobbar med Sam, Tara, Arlene, Terry, Holly, Lafayette och alla och bara höra deras konversationer. Det har variut några såna scener ibland och de är jag helt kär i! Det var så smart att faebarnen kom till just den här macken!
 
Ni vet hur jag alltid tjatar om "rättvisan" mellan Bill och Eric? Detta är dock inte vad jag menar och jag har skrivit det förut att det är det jag gillar med Eric, han kan göra saker utan större anledning än att han är vampyr. Visst det var hemskt att kidnappa Willa, men att göra henne till vampyr och skicka hem henne till pappa var assmart tycker jag!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså, jag tycker att Eric är orättvis och elak. Men det är det som är grejen med eric. Han ska vara så. Det är roligt på något sätt. Bill är också elak. Han har gjort Sookie illa. Det är väl det jag inte gillar med honom. Han fick två människor att nästan slå ihjäl henne. Och sen så blev dom ihop och allt... blablabla. Jaja, haha. Men jag gillar Eric mer ändå :D

2013-07-15 @ 17:44:22
URL: http://erase.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0