Vill du se ut som Joe?

Joe Manganiello och Arnold Schwarzenegger ska släppa en fitness bok tillsamman! Grymt tufft jag menar Arnold är ju typ urfadern för vältränade killar ;) Och Joe är Joe och grym på att träna uppenbarligen. Så vill du ha en grymt fin kropp, eller vill du att din pojkvän/kompis/pappa ska ha det så rekomenderar jag att köpa den här boken!
 
Hur grym att hade inte varit att få kropparna som dessa killar? Jag hade faktiskt velat ha boken för att se hur de tränar även om jag är tjej!
KÄLLA Bilden är från Arnolds instagram där han heter @Schwarzenegger
/Kristina

Kommentarer
Postat av: TVD

Just nu så har VampireDiaries-Sweden.com en Blog Award. Vinnaren får en bildlänk i 2 veckor.
Hoppas att du vill delta. För att komma till tävlingen tryck på länken : http://vampirediaries-sweden.com/category/blog-award.html
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.
Vampirediaries-sweden.com

2013-01-19 @ 15:20:40
URL: http://vampirediaries-sweden.com

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0