True Blood nominerade

True Blood är nominerade i GLAAD Award som "outstanding Drama Series" (Det kan man ju verkligen säga att True Blood är ;)) Om jag har förstått det rätt så handlar det om seriers sätt att visa homosexuella och transor. Och att de gör det på ett rättvist sätt men även hur deras problem påverkar sina deras liv. Och det kan mna ju säga att True Blood har med! Den här GLAAD Award kommer att delas ut på tre olika ställen vid tre olika tillfällen. Först är det i New York den 6 Mars, sedan Los Angeles den 20 April och till sist i San Francisco den 11 Maj. Jag håller tummarna för True Blood och ska jag vara ärlig så känner jag bara till en annan serie som är nominerad och det är Grey's Anatomy, jag har inte sett den men hört om den. Håller tummarna för True Blood. 
Man kan tyvärr inte rösta... Så vi får helt enkelt hålla våra tummar! Jag tycker det är intressant att de valde Tara's poster bild, det är något som är himla bra med serien att bara för att bäckerna heter "the Sookie Stackhouse novel" så betyder det inte att allt handlar om Sookie, nej, alla karaktärer är otroligt viktiga. En rättvis serie helt enkelt!
KÄLLA
/Kristina
 
 

 


Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0