Willa Burrell som "series regular"

Jag vet inte hur jag ska översätta det på ett snyggt sätt, men Willa komemr i alla fall komma att vara en av huvudpersonerna kan man säga i nästa säsong. Hon kommer inte vara en gästskådespelerska utan hon kommer vara en fast skådespelerska kan man säga. 
 
I början så gillade jag inte Willa så mycket, som människa var hon så oskyldig och rätt hela tiden vad vi fick se men när hon blev vamåyr så gjorde hon en markand förändring vilket jag tror vad medvetet av Amelia och det var riktigt skickligt gjort!! Nu gillar jag henne skarpt, jag älskar den scenen när hon är i Vamp Camp ensam och hennes pappa kommer in och vill prata och Willa pratar på och Truman försöker stoppa henne och säger "Willa, Willa, WIlla" och hon säger "WHAT daddy" alltså jag älskar den repliken och hur hon säger det, så nedvärderande och det känns verkilgen att hon vet vilken idiot han är. Riktigt bra av henne!
 
Källa
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0