Så taggad för säsong 7

När jag vaknade upp i morse så var True Blood det första jag tänkte på. Jag ser så fram emot säsong 7 och jag tror att det kommer bli en så bra säsong! Jag menar, nu är alla samlade på ett ställe Bon Temps och "problemen" kommer dit (de infekterade vampyrerna). Detta gör att det kommer inte bli delade storylines (tror jag) utan Alcide, Sam, Sookie kommer i säsong 7 spendera mycket tid med vampyrerna gissar jag på! Och jag undrar verkligen hur de ska hantera alla galna vampyrer. Om de ska låsa in sig någonstans eller bara slakta liksom. Jag tror att vi inte än ska anta att alla överlever i alla fall...
 
Och till Eric storyn. Säg att han är död, att han inte kommer tillbaka då kommer ju fortfarande saker handla om honom på sätt och vis. Vi måste ju få se hur Pam hanterar det, Willa och alla. Men om jag får säga det själv... Jag tror inte att han är död. 
 
Jag ska vara ärlig och säga att igår var jag lite orolig över att det kommer bli typ som en Zombieapocolyps i säsong 7 men nu är jag inte orolig för det längre för jag litar på att manusförfattarna gör en bra säsong. Jag menar dessa avsnittet i säsong 6 har varit de bästa jag har sett. Varför skulle de då göra en dålig säsong 7? Ne jag tror detta kommer bli kanon!
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: E

Men visst borde Willa och Pam ha känt om Eric dog? Och hur länge kan de infekterade vampyrerna överleva?

2013-08-21 @ 10:33:02

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0