Mina tankar om Life Matters

Jag kommer dela upp detta i två delar, Vamp Camp och begravningen. Men först vill jag säga att jag tyckte detta avsnittet var genialiskt. Så otroligt bra! Huvudkaraktärerna klarade sig allihop men det var ändå med ett dödsfall vilket jag tyckte att det behövdes. Jag älskar Steve Newlin, en av mina favoriter men någon var tvungen att gå för det hade inte varit lika bra med spänning osv om ALLA klarade sig liksom. Och jag tyckte det var så bra gjort att de hoppade mellan Vamp Camp och begravningen dels för att kunna visa hur de båda och olika storylinesen på något sätt höll ihop men också för att det gjorde att begravningen INTE blev långtråkig ochd et gjorde att hela Vamp Camp var asspännande eftersom så fort något hände där så bytte det till begravningen.
 
Snart får ni veta vad jag tyckte om Vamp Camp scenerna!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0