Mina tankar om Life Matters - Begravningen

Vissa tyckte att den var för lång men jag tyckte det var bra att Terry fick ett sånt ordentligt och långt avsked. De ger ju ofta ett värdigt och bra avslut för karaktärerna. De la ju ned tid på Hoyts hejdå också. Det var fint att se allas syn på Terry och även flashbackarna på honom var så kul att se! Se hur han var efter kriget osv. Men tänkte ni inte på en sak, den flashbacken från Terrys första dag på jobbet har inte vi sett den i säsong 1? Alltså att hans första dag var någonstans i början av True Blood? För jag trodde att han hade varit där ett tag när vi började kolla så det var kul att veta!
 
 
Och när Sookie klev fram och berättade vad hon var för att kunna hjälpa och stötta Arlene var så vackert och hennes historia gjorde mig så tårögd. Alltså jag gillar verkligen Sookie. Och jag är så glad att Arlene tillslut ändå blev nöjd med begravningen trots alla vapen osv.
 
Och höjdpunkten var såklart när Big John sjöng. En karaktär vi sett lite och hört lite om äntligen steg fram liksom. Alla älskade Terry på olika sätt och det var vackert att höra allas syn på honom för han gjorde verkligen avtryck i allas hjärtan. En man som förde med sig kärlek var han än befann sig. Vila i Frid Terry Bellefleur <3
 
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0