Mina tankar om Int he Evening

De senaste avsnittet så har handlingen bara kastat sig framåt därför kunde ett avsnitt som detta behövas nu, handlingen fördes vidare framåt men inte i samma rasande fart utan nu var fokuset mer på relationerna i serien (vilket jag älskar) vi kunde t.ex. se när alla träffades hos Arlene och Andy, den scenen var jättemysig tycker jag eftersom alla våra gamla goa karaktärer möttes upp, var sig själva och hanterade situationen tillsammans. Men en till relation som kom tillbaka var samarbetet mellan Bill och Eric. Jag blev så glad när Eric gick hem till Bill med Nora, det bevisar hans kärlek till sin syster, han har ingen aning hur Bill skulle reagera och han valde att svälja sin stolthet i ett sista försök att rädda sin syster.
 
Det var väldigt kul att se dem tillsammans och det var kul att se att de faktiskt fortfarande valde att samarbeta vilket vi kommer få se mer i nästa avsnitt antar jag. Men när Nora låg på dödsbädden, det var så sorligt. Att se Eric så ledsen och sårbar och så förstörd. Man förstod verkligen hur nära de två var. Och det var väldigt kul att se flashbacken på hur de träffades!
 
Som jag sa så bara mina tårar sprutade när jag såg slutet och sedan Eric ledsna min mot Bill och han liksom förstod. Eric har ju hela tiden tänk att hjälpa Willa, Pam, Jessica och Tara men nu kom de ju överens om att de kommer hjälpas åt att få ut sina vänner, han och Bill. Det är väldigt bra känner jag, frågan är om de kommer kunna hålla det teamworket? Undra om Warlow kommer vara med och hjälpa till eller om bara hans blod kommer hjälpa, antagligen borde väl Sookie också komma med? Eller vad tror ni, Hur tror ni att våra favoriter kommer att komma ut ur Vamp Camp?
 
Och jag blev så glad av att Sookie äntligen vågade att lita på Bill och försöka hjälpa, bra där!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0