Klipp från nästa avsnitt Radioactive

Nästa avsnitt är alltså det sista. Hur sorligt? Det har gått så satans fort alltså, helt sjukt. Jag minns så nyss att vi fick se vad som hände med blodiga Bill och när Niall fortfarande var omkring, det känns jättelängesedan Niall var med, nästan som om det borde varit förra säsongen! jag ska i alla fall se om säsong 6 efter måndagen, ska någon mer det?
 
Här är två klipp i alla fall!
 
 
No Shrinking Violet
 
 
A pleasant Suprise. Kommer Sookie och Alcide hitta på något ihop nu?
Källa
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Janine

Jag började titta på alla säsonger innan 6e började. La det på hyllan för att koncentrera mig på denna säsong. Ska fortsätta titta på 3e säsongen efter dagens avsnitt:) Jag gillade 4e säsongen mkt! Tänk nu kommer det dröja ca ett år innan vi får se nya avsnitt:/ Som tur har jag Walking dead som börjat i oktober:)

2013-08-18 @ 13:30:28
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/angeleo/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0