Dags för 8 avsnittet nu

Nu är snart nästa avsnitt klar för att kollas på, jag kan inte berätta tillräckligt hur spänd jag är, lite nervös till och med. jag undrar vad som händer i detta avsnittet. Har ni sett det än? Vad tyckte ni i så fall? Jag är rädd att någon mer kommer dö i detta asnittet. Jag har aldrig annars varit orolig för sånt men nu känns det verkligen "på riktigt" och ingen går riktigt säker kan jag tycka. Och det är det som gör True Blood till något så himla bra, att man kan liksom inte förutspå vad som ska hända!
 
Och nu är det bara 3 avsnitt kvar om man räknar med detta. Hur sorligt är inte det? Riktigt tur att det blir en sjua!
 
Blev en vacker bild på Sookie som fick pryda detta inlägget!
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0