Vem jag trodde att Warlow var

Nu tänkte jag svara på frågan som jag ställde i Söndags om vem jag trodde att Warlow var. Jag trodde i början att Warlow var Bill. Alltså att han kanske kallades för Warlow och det var jag ganska säker på, eftersom just han av alla skulle kolla upp Sookie för Sophie-Ann det hade kanske kunnat ha att göra med att han "hittade" henne som liten tänkte jag.
   Nu är jag väldigt glad att jag hade fel. Nu vet jag ju att Warlow är en ny karaktär som vi inte sett något av innan utan allt vi vet är att Nora vet vem han är och resten får vi se... Ska bli spännande att se vem han är och vad han har tänkt sig samtidigt som detta problemet så har ju Sookie även ett till mycket stort som jag inte ens vill tänka på. 
   Men som sagt, jag trodde Bill var Warlow för tänk vad hemskt om Sookie hade fått veta att det är Bill som hade... Ja ni vet vad. Sorligt. Ibland är jag glad att jag har fel!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh det tänkte jag också först! Men jag hade glömt bort det :) Men nu när jag läste det här så kom jag på det igen! Men tur att det inte är Bill, nu när han är, ja vad han nu är :) Vissa kallar ju Bill för Billith men...

2013-04-11 @ 19:14:50

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0