Ryan om säsong 6

Jag tänker faktiskt inte "spoilervarna" för den här då den inte avslöjar vad som kommer att hända... Med Ryan Kwanten säger såhär:
"There are more deaths... Some favorite characters may not last"
Whaaaaat jag vill inte, jag tänker aldrig när det är ny säsong att karaktärer dör, det är ju fruktansvärt och när han säger att några "favorit karaktärer" kan försvinna då är ju tårkanalen igång, jag menar. Jag kan tänka på en som ligger lite i farozonen att försvinna och jag vill verkligen inte det jag gillar den sååå otroligt mycket. Ni som sett säsong 5 vet vem jag menar. Men jag får en klump i magen av att tänka på det! 
 
Urmysig bild från säsong 2
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0