En "ny" karaktär i säsong 6

På sidan som jag hittade den här informationen så hade de INTE skrivit ut att det var spoiler så jag gör inte heller det! Men jag blev så glad när jag såg detta och när man tänker efter så är det ganska självklart. (Ni som inte har sett sista avsnitter av säsong 4 kanske ska blunda nu) I säsong 6 så kommer Sarah Newlin tillbaka. Hon som var med i säsong 2 och var gift med Steve Newlin. Wow wow wow, snacka om DRAMAN som kommer uppstå när hon upptäcker att Steve är en homosexuell vampyr. Tänk vad kul jag längtar mer än någonsin!
 
Jag vet att när säsong 5 var igång så hade de frågan Anna Camp om hennes karaktär skulle komma tillbaka och hon svarade att det vet man aldrig, men Sarah har mycket "unfinished business". Och nu är det spikat att hon kommer och besöker i säsong 6. Kanske även händer lite mellan henne och Jason också?
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0