60 dagar till True Blood säsong 6!

Idag är en speciell dag! För idag är det nämligen endast 60 dagar till True Blood säsong 6 har premiär. Jag minns när säsong 5 slutade och jag sa "Det är över nio månader till säsong 6 nu, jag hinner skaffa barn innan jag får se nästa säsong!!" Well, det hinner jag inte längre! Nu är det inte långt kvar och om man har tänkt att se om alla säsongerna (vilket jag ska göra) så är det dax att börja snart för om man ser ett avsnitt varje dag från och med idag så hinner man exakt se alla avsnitt innan säsong 6. För 5 säsonger x 12 avsnitt =60 dagar. Jag tycker dock att det är svårt att se endast ett avsnitt per dag, det spelar ingen roll hur många gånger jag har sett True Blood, jag blir lika fast varje gång!
 
Jag såg även på True Bloods facebook sida där de hade skrivit såhär:
"Just 2 months until the premiere of season 6 on HBO. In faerie time, that's only, like, 12 seconds." 

Så sanrt som det är sagt ;)! Hade vi varit i deras värld så hade vi bara blinkat och sedan hade True Blood varit här! 
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååååå yesss, inte länge kvar! Längtar! :D Förresten när kommer säsong 5 på dvd???

2013-04-17 @ 20:41:54

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0