In Bon Temps nothing stays buried forever

Om du inte har sett säsong 5 än LÄS INTE!!!! DET ÄR SPOILERS. 
 
Innan säsong 5 började sändas så kom det ut en "teaser film" och när jag såg den så fick jag rysningar. Har ni sett den? Om inte kolla in den! 
 
När jag såg den så tänkte jag bara på att Russell är begravd men det är en så bra film för att beskriva allt som är begravt i bon temps. Tänk efter, vad är mer begravt där förutom Russell? Jo t.ex:
  • Debbie's kropp
  • Bud Dearborne's verkliga tankar om övernaturliga
  • Tara
  • Bill, vem han egentligen är
  • Eric's "vän" i the authority
  • Att Sam och Alcide dödade Marcus
  • Att Emma är en werewolf
  • Terry's bakgrund 
  • Att Steve Newlin är homosexuell
  • Att Sookie och Jason's föräldrar inte alls dog av floden
  • Tara och Pam's relation
  • Jason's hat för vampyrer just nu
Kommer ni på något mer som inte är begravt föralltid under säsong 5?
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0