Svar på Veckans fråga

Alla ni som inte sett till säsong fyra LÄS INTE DÅ BLIR DET SPOILERS!!!!!
 
Det här är en så svår fråga tycker jag! Men jag TROR att den värsta cliffhangern som är från avsnitt till avsnitt är i säsong 4 avsnitt 7 (Cold grey light of dawn) när hon går ut i ljuset och man vet inte om han kommer hinna rädda henne eller inte och allt man hör är ett skott... Så även om ni som läste trots att ni inte borde ni vet ändå inte vem jag snackar om ;)
 
Sedan tyckte jag att hela säsong 5 var ett rent helvette med cliffhangers, man kunde ju knappt sova på veckorna bara för att man undrade hur nästa avsnitt skulle vara! Jag menade inte att säsong 5 var ett helvette, vad jag menade var att det var såna stora och viktiga och spännande cliffhangers under hela säsongen så man var hela tiden nyfiken på vad som skulle hända! Med andra ord på var säsongen ASBRA!!!!!
Men den cliffhanger jag skrev om är den som jag genast började tänka på!
 
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0