Svar på Veckans fråga Spoiler

Angående förra veckans fråga, om jag trodde att Jessica skulle göra Jason till vampyr.
 
Jag var helt övertygad om att hon skulle göra honom till vampyr! Jag började till och med tänka typ "oh nej ska de göra han till vampyr, hur kommer han vara och hur kommer det då bli" osv jag tvivlade faktiskt lite så jag var helt inställd på att Jason skulle bli vampyr. Plus att när jag innan jag sett avsnittet så klickade jag in mig på Trueblood-online.com och då ser jag rubriken "Jason meets his maker" så jag trodde verkligen på att vi skulle få en ny vampyr.
 
Jag är glad att det var fejk bara, vem vet. Han kanske passar som vampyr sedan men just nu så tror jag inte att det hade passat att han blev vampyr. Skulle han ändå ha varit gammla dumma jason även som vampyr? Vem skulle han vara osv.
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0