Nya bilder på Anna, Stephen och barnen

Jag såg på Annas facebooksida att hon hade lagt upp nya bilder från när hon och Stephen var ute och gick med tvillingarna! Man ser dock inte tvillingarna men ändå, de är ute med barnvagnen som för övrigt är väldigt coolt designad! Grejen är bara att Anna har ett album som heter "Don't take" och där finns bilderna, och eftersom jag gillar Anna så otroligt mycket så tänker jag självklart inte ta bilderna så klicka på bilderna under så kommer du till hennes facebooksida och kan se de nya bilderna!
 
Jag tycker för övrigt att det är bra att de är så försiktiga med barnen för bara för att de råkar ha kända föräldrar så betyder inte det att alla ska veta vilka de är och hur de ser ut om de själva inte kan välja det. Good parenting!
 
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0