GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KRISTIN BAUER VAN STRATEN

Idag är det också en stor och viktig dag för idag fyller ingen mindre än Kristin 46 år. Hon är en sån fantastisk person jag ÄLSKAR hur hon spelar Pam, det är genialiskt. Pam är nog en (av många) av huvudfavoriterna i True Blood och Kristin som person verkar så himla bra. Hon värnar om djurens bästa vilket jag också gör och hon vill verkligen förändra världen till en rättvisare värld. Jag ser verkligen upp till henne. Grattis på födelsedagen!
 
 
KÄLLA
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon fyllde 39 år faktiskt, det står fel på hemsidor så som wikipedia :). Kolla på hennes egna hemsida www.kristinbauer.com där står det att hon är 39. Tack för en jättebra blogg, älskar den! <3 Hoppas inte ni tog det negativt utan jag ville bara säga det :).

2012-11-27 @ 16:40:39

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0