Anna och Stephen kommentar

Anna och Stephen träffades under audition till sina respektive roller. Redan där så pratade de och hade trevligt ihop. Sedan fick de ju båda rollerna vilket gjorde att de umgicks massor och när säsong 1 var färdiginspelat så åkte de tillbaka till sina respektive hem och så småning om så började de sakna varandra. De skypeade med varandra och tillslut så hälsade de på varandra. De ville hålla detta hemligt så mycket som möjligt men tillslut så släppte de bomben. Jag TROR att det var under säsong 2/strax efter (rätta mig om jag har fel!) sedan under 2010 så gifte de sig och i våras, 2012 så avslöjade de att de väntade barn.
 
Efter att säsong 5 hållt på ett tag så får man senare reda på att det är tvillingar!! De föddes någon gång i mitten på september och det blev en pojke och en flicka. Så otroligt kul för dem! 
 
Jag tycker att de sköter sitt förhållande otroligt proffisionellt. Jag märker då ingen skillnad på Sookie och Bills relation från säsongerna annat än den förändingen som sker i manuset. Det tycker jag är väldigt bra gjort av dem!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0