Svar på Veckans fråga

Vilken säsongsavslutning hade jobbigast cliffhanger?
Eftersom jag började kolla på True Blood när säsong 3 var ute i USA så har jag "bara" varit helt galen i det sedan säsong 4. Alltså först gillade jag det väldigt mycket men sedan när säsong 4 började komma ut i USA så blev jag helt galen i det så därför tycker jag att de jobbigaste säsongsavslutningscliffhangerna är -och jag måste svara- både säsong 4 och 5. Säsong 4 för att där slutade det med att så gott som alla var i trubbel. Det var så många som var så illa ute. Sedan så behöver jag väl inte förklara varför säsong 5 var jobbigast. Oj vad jag grät när jag såg det avsnittet. Usch vad jobbigt vill knappt tänka på det. Kan inte vänta tills jag äntligen får se vad som händer.
 

Jobbiga scener, riktigt jobbiga!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0