Svar på frågor

Första: Länken som jag länkade skickar dig till Anna Paquin Google+ konto, för att se bilderna så får du klicka in dig på foto! Det finns inga foton på bebisarnas ansikten, och jag vet inte om det kommer komma några såna foton, men det finns bildern när Anna och Stephen går och bär på dem osv!
Andra: Vaa :( Vad orättvist att det inte går att köpa här! Jag ver om ursäkt för att jag inte kollade upp det. Jag ska också leta lite sidor, säg till om du hittar någon!
Tredje:Nästa säsong början i mitten av juni 2013 och det är säsong 6 som kommer ut då! I Sverige så börjar säsong 4 nu i början av 2013. Och jag håller med dig, Sverige är jättesega och jag tycker verkligen det är tråkigt för True Blood är en så bra serie och förtjänar mer uppmärksamhet!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: EmmaWE

Fy att det ska ta så lång tid. I mitten av juni ! tack för svaret i alla fall :) får väll hålla mig sysselsatt genom att kolla på the vampire diaries eller bara kolla om på true blood från första början :)

2012-12-16 @ 09:28:31
URL: http://onedestiny.webblogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0