Ni kommer aldrig tro det här...

Men vet ni vad som har hänt? Alltså det är en sån otroligt stor grej som jag ska berätta och jag kan inte tro att det är sant det är så tufft. Jag ber om ursäkt om ni tycker att jag på något sätt överreagerar och är töntig men ni måste förstå min glädje för vet ni vem jag har skrivit med? Ingen mindre en kvinnan på bilden!!
NI SER RÄTT!!! Jag har skrivit till ANNA PAQUIN och hon har svarat tillbaka till mig TVÅ GÅNGER!!! Detta är det största någonsin inom True Blood händelser för mig. När jag ringde till mig kompis och berättade detta så började jag gråta och jag kunde inte andas. Det tog flera minuter innan jag kunde säga det jag satt bara och sa "Du kommer aldrig tro detta, asså detta är så himla coolt" Alltså förstår ni eller? Det är helt sjukt.
 
Tänk vad bra det är med sociala medier ändå, att vi "vanliga" människor kan få kontakt med kändisar. Visst finns det idioter som skriver elaka saker och jag förstår att det är jättejobbigt för kändisarna och jag beundrar verkligen hur de ändå klarar av det och orkar vara officiella. Men tänk på oss som verkligen älskar det de gör och verkligen tycker att de är hur duktiga som helst, vi kan säga det till dem. Vi kan skriva några rader och bara klicka på skicka så ser de det. Det tycker jag är riktigt häftigt och riktigt bra. 
 
Creed till Anna som trots idioter ändå orkar finnas på sociala medier för att vi som verkligen vill henne gott ska kunna säga det och för att hon har det öppet för oss. Anledningen till att jag skrev till henne då? Den får ni se i morgon ;)
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Nora

Kristin Bauer RETWEETADE mig på Twitter!!

2012-12-01 @ 18:50:02
Postat av: Wilma

Shit vad coolt. verkligen :D.

2012-12-01 @ 19:06:52
URL: http://swirya.blogg.se
Postat av: EmmaWE

Jag har en fråga. Vet ni när nästa avsnitt/säsong kommer ut i USA ? kollar på datan för det går så himla segt i sverige ju… -,-

2012-12-01 @ 23:51:10
URL: http://onedestiny.webblogg.se
Postat av: Hanna

Gud va kul! Spännande att få höra vad du skrev! :)

2012-12-02 @ 08:23:57
URL: http://www.vampireaddicted.blogg.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0