Scream Awards 2011.

True Blood drog hem tre priser på Scream Awards 2011! Galan hölls i Hollywood den 15/10 och serien var nominerad till sju awards från början men drog hem titlarna:
  • Best Ensemble
  • Breakout Performance Male - Joe Manganiello
  • Best Horror Actor - Alexander Skarsgård
Stort grattis till serien, Joe och Alexander!
Källa
Skrivet av: Cornelia. (Som förövrigt är en ny bloggare, jag har läst/tittat på serien sedan 2009 och min favorit säsong är tredje, jag är sjutton år och ... ja inte speciellt intressant!(;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Va Fan! Jag trodde den galan gick av stapeln den 18 oktober.. Typsikt.....

2011-10-16 @ 19:29:58
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0