Bill vs. Sophie-Anne: Smackdown!

spoilers2 Bill vs. Sophie Anne: Smackdown!


312 49A 600x330 Bill vs. Sophie Anne: Smackdown!


Episode 12 av säsong 3; det sista vi såg av Bill Compton var när han hade lovat drottning Sophie-Anne att endast en av dem skulle lämna sitt huset den kvällen. Vi såg dem båda hoppa på varandra genom luften innan scenen sluta.


Enligt Evan Rachel Wood, som berättade till Access Hollywood, så kommer scenen återupptas i säsong 4 när vi äntligen får se den verkliga kampen.

Evan Rachel Wood sa att alla True Blood fans kan verkligen förvänta sig en "epic" kamp mellan hennes karaktär, drottning Sophie-Anne, och Bill Compton, när showen återkommer i sommar.

 

Källa

 

//Salisha


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej hej! Jag ville bara säga att den här bloggen är helt fantastiskt både innehållet och designen! Jag är en ny 'true blood älskare' så jag har bara sett säsong 1 och 2. Därför undrade jag om man kan köpa säsong 3 nu i affärer och kommer det komma ut fler säsonger av true blood? Puss och kram! :)

2011-01-12 @ 16:30:32
URL: http://Har ingen blogg
Postat av: melina

blogga mer

SLUTA ALDRIG BLOGGA

är totalt kär i din blogg

älska true blood!

världens bästa serie!

2011-01-12 @ 22:04:05
Postat av: nike

Vilket datum släpps säsong fyra?

2011-01-14 @ 00:46:34
URL: http://elated.devote.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0