Evan Rachel Wood: “I Love Justin Bieber Unashamedly”

I juli så hade Evan Rachel Wood lagt upp en video (Videon här under) på sig själv när hon sjunger 'U smile' av Justin Bieber när hon var på en karaoke träff i Kina.



"Jag... älskar Justin utan att skämmas, det är ett faktum, alla vet det. Hela katalogen var i princip i karaoke maskinen så jag började sjunga 'U Smile och min vän spelade in det. Vi hade inte planerat att lägga upp det på nätet, de bara hände" Säger Evan Rachel Wood till New York Magazine.

Hon avslöjar också "George clooney var där när jag först såg Never Say Never och jag var verkligen helt inne i filmen. Jag blev en annan människa. Jag till och med dansa och sjöng, när jag sedan märkte att alla var tysta, så vänder jag mej och ser att kameran rullade och George står där. Och han sa 'Enjoy the DVD' och går iväg. Så det var skrämmande "




Källa




Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0