Vad hände med serien The Nine? Hjälp!

OFF TOPIC

För länge sedan sändes en serie som hette The Nine på tv (kommer inte ihåg vilken kanal). Den handlade om två killar som rånade en bank och man fick följa människorna som satt inne i banken under typ två dagar, som var gisslor. Dock sändes typ bara 6 avsnitt på tv och sedan dess har jag alltid undrat hur det slutade för dem inne på banken?

Jag har inte hittat serien i någon butik och inte heller online på internet så nu undrar jag om någon av er läsare har sett serien? Vet ni vart man kan köpa eller se den? Och om ingen vet det har någon sett hela serien? Hur slutade den? Tyckte den var så himla bra!

Ända infon jag har hittat om serien är en Wikipedia sida (HÄR) och det är jätte konstigt tycker jag för det var massa kända skådespelare med i serien!








Kommentarer
Postat av: Emma

Serien lades ner mitt under första säsongen och är INTE sevärd eftersom.. tja.. den är bra.. men.. den bygger bara upp en massa frågor och så tar den slut utan att ha svarat på ens hälften.. tror den har ett slut iaf... om än hastigt.. till skillnad mot Heroes. Den serien kommer jag icke förlåta att bara pooff borta efter.. fyra? Säsonger.. inte okej! :P



För övrigt.. finns säkert att få tag på via.. ja.. mindre lagliga alternativ.

2010-11-01 @ 16:12:38
Postat av: Fanny

UPDATE



Jag hittade hela serien på youtube :)

2010-11-03 @ 16:43:17
URL: http://truebloods.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0