"I stopped reading the Charlaine Harris books at book two" ~ Ryan Kwanten

Ryan Kwanten som spelar Jason Stackhouse, säger att han försöker undvika att ta reda på vad som kommer hända i True Blood. Han vill att Jason ska vara så verklig som möjligt.


I pride myself on being one of the last to know what will happen because I almost feel like it hinders my performance to know too much, säger han. Because Jason very rarely knows what’s happening in the next minute, let alone the next episode. So I like playing it with that kind of spontaneity.


Han säger att han inte heller läser igenom manuset, för än det är en vecka kvar tills inspelingen; It’s the absolute truth. It’s why I stopped reading the Charlaine Harris books at book two. It felt like it was getting in the way – I knew too much.



Källa

//Salisha

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0