Svar på frågor del 1

Jag vill gärna följa bloggen, men är rädd för att få för mycket avslöjat om kommande avsnitt. Behöver jag vara rädd för det?

När jag skriver inlägg som avslöjar något så skriver jag alltid en SPOILER varning, så då behöver du bara inte läsa just dom inläggen.

 

Hur många säsonger är planerade? Blir det en fjärde?

Det är bekräftat att det kommer en fjärde säsong iallafall, mer vet vi inte än.


Är Pam från Sverige?

Det vet jag faktiskt inte, men hon ska ju kunna prata svenska. Men skådespelaren som spelar Pam Kristin Bauer kommer från Wisconsin, USA.

 

Är Eric från Sverige även i böckerna?

Jag har läst böckerna och är nästan helt säker att Charlaine Harris (Författaren) inte skriver specifikt att Eric är från Sverige, men  han kommer från norden då hon ofta beskriver honom som en "viking" :)

 

Gillar du serien eller böckerna bäst?

SVÅRT! Det har ju bara kommit två säsonger än så länge och 9 böcker... Men jag gillar hur Alan Ball gjorde om serien lite för att anpassa mer för tv. Men nä jag kan inte välja mellan böckerna och serien...

 

När kommer säsong tre ut i USA?

13 JUNI 2010 !!

 


Kommer säsong 3 den 13 juni visas på ettan?

Nej, den 13 Juni börjar Säsong 3 vissas i USA.

 

Tänkte bara fråga om tredje säsongen kommer börja visas 13 juni här i Sverige också eller kommer man få vänta till hösten eller nått? :)

SVT har köpt in säsong 3 men ännu inte bestämmt när dom ska sända den.

Är det någon som vet vad han som spelar Godric heter och vilket land han kommer ifrån?

Han heter Allan Hyde och kommer från Danmark.

 

Hej! vilken kanal kommer säsong tre sändas på den 13 juni jag är ett stort fan så jag är tacksam för svar ;)

Den 13 Juni kommer säsong 3 bara börja sändas i USA.

 

Kollade på serien förut men slutade när alla blev besatta av den där bruden. Har det gått vidare nu? Kommer ihåg att dem tog en paus då?

Säsong 1 och 2 har redan visas på svt.

 

Följer ni också det direkt från USA?

Japp, det gör jag.

 

Om du ser att jag har svarat fel eller kan nåt annat svar kommentera gärna

 


 


Kommentarer
Postat av: Ronja

Är Pam från Sverige?

Kristin Bauer kommer från Wisconsin, USA.

&

Är Eric från Sverige även i böckerna?

Det står ine att han är specefikt från Sverige som du skrev men han kommer från norden då CH ofta beskriver honom med "viking" :)

2010-05-25 @ 17:53:51
URL: http://breathingtwilight.blogspot.com
Postat av: linda

Jag tror faktiskt att författaren skriver att han är från sverige, iallafall i dom engelska böckerna. eller så kanske hon bara skriver att han är från norden^^

2010-05-25 @ 18:19:46
URL: http://justanotherandersson.blogg.se/
Postat av: Fanny <3

Tack!!!

2010-05-25 @ 18:21:10
URL: http://truebloods.se
Postat av: elin

hur gör man för att se avsnitten från usa?

2010-05-26 @ 23:47:14
Postat av: :)

Du kan gå in på watchxonline.com

2010-05-27 @ 15:53:16

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0