Nästa avsnitt ''It Hurts Me Too'' ikväll/inatt

Inatt svensk tid sänds avsnitt 3 av säsong 3 i USA. Avsnittet heter ''It Hurts Me Too'' :


Källa

In search of Bill, Sookie heads to Jackson, Mississippi in the company of Alcide, a werewolf bodyguard assigned by Eric to protect her. Jason is distracted from his police exams; Bud reaches the end of his rope; Arlene copes with unexpected news; Franklin charms Tara, and gets Jessica out of a jam; Eric bequeaths a gift to Lafayette. Haunted by visions from his past, Bill makes a surprising pledge of allegiance.



Ep. 27: It Hurts Me Too - Preview


Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Vet du vilken tid det sänds? jag hade fått för mig att det redan skulle ligga uppe på watchxonline men så var det visst inte och det förstår jag ju om det nu är så att det visas först i natt :)

2010-06-28 @ 01:00:47
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det sänds på söndagar kl 21 i USA och så tror jag att det är sex timmars skillnad... och så tar det en timme att sända hela programmet plus att lägga ut det på internet så det kommer inte förrän kl 04 - 05...

2010-06-28 @ 09:52:22
URL: http://truebloods.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0