KLAR!!!

Nu har jag äntligen läst klart DEAD UNTIL DARK den första boken i True blood serien <33

*SPOILERS FRÅN BOKEN!!!

Några saker jag tänkte på:
  • Att Tara inte finns med alls XD Jag tror han har tagit JB's plats... Så nu e jag väldigt nyfiken hur hon har skrivit andra boken eftersom säsong 2 handlar mkt om Tara...Hoppas hon är med i andra istället...
  • När bill ska till New Orleans får man inte alls veta vad han gör där...  Hela boken e ju från Sookies PoV (point of view = ähh vad e det på svenska?? XD men typ hennes vinkel... Det e hennes tankar o vad hon ser.) Så man får ju veta mkt mer i serien än i boken om tex vad bil gör o så..
  • Början av boken var väldigt lik serien.. Hur dom träffades o hur det gick till med the Rattreys...
  • Det e mkt mindre ''barnförbjudet'' i boken än i serien.. Jag tkr faktiskt att det e onödigt att dom har lagt till allt sånt..
  • Jag tycker helt klart att det e sååå taskigt att dom har gjort Bill till ''HJÄLTEN'' i serien o Eric till '' skurken'' -.- I boken e ju eric mkt snällare... Eric dödar inte ens människor typ för att han e så gammal o behöver inte så mkt blod.. O alla fang bangers vill ju att han ska ta från dom så han behöver inte döda... O Bill blir aldrig stekt i solen elr offrar sitt liv för sookie... o DET E ERIC SOM RÄDDAR SOOKIE FRÅN LONG SHADOW INTE bill -.-  Eric skickar blommor till sookie när hon e på sjukhuset <3 Jag som gillar Eriv mer än Bill blev lite arg för att dom har gjort så -.-

Det finns säkert mer men kmr inte på nåt just nu.. Nåt ni tänkte på när ni läste?? Jag kmr säkert på mer som jag skriver sen ^^

//Fanny <33

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0