Bitchy resting Facebook


Denna bilden hittade jag på en humorsida (inte alls True Blood relaterad sida, så väldigt kul att hitta Anna där!) jag har även länkat denna intervjun och kommer länka den i morgon för jag är på mobilen nu. 

I alla fall! Detta är jätteroligt tycker jag, jag har precis samma så det känns skönt att det finns fler som har samma, speciellt Anna! 

Kristin Bauer har också bitchy resting face och det finns en film på youtube där man förklarar vad det är för något där Kristin har skrivit typ "That face have me a job" och syftar då såklart på Pam hahha :)
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0