Veckans True Blood fråga

Jag fattar inte. Typ alla är jättenegativa när det gäller säsong 6. Jag ser massa som säger "Det kommer säkert vara jättedålig" "det kommer vara ett dåligt slut" "Jag tror att vi kommer att bli besvikna" Var kommer alla de antagandena ifrån? Jag ser framemot säsong 6 JÄTTEMYCKET ända anledningen till att jag inte vill att det redan ska vara dax är att jag är rädd att detta blir sista säsongen och jag vill aldrig att True Blood ska ta slut, men hallå jag tror att säsong 6 kommer bli AWSUME. Jag menar Ni-vet-vem som bara vill döda alla nu typ? Det finns ju så många frågor kring säsong 6. Vem är Warlow? Hur har "han" (ni vet vem) förändrats, Vad är han nu, VEM är han nu? Det finns så mycket jag vill veta, varför vara negativ?
 
Till frågan:
 
Vad är dina förhoppningar på säsong 6? Ser du framemot det eller är du lika negativ som de i USA?
Jag menar, hur kan man bli besviken på detta?
 
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte de blir jättebra... Känns som de inte blir så bra med Pam o Eric i år heller :-(

2013-05-19 @ 12:11:56
Postat av: :D

Jag ser verkligen framemot säsong 6. Tror att det kommer blir jätte bra! <3 Fattar inte varför alla tror att det kommer bli så dåligt... men men.. x)

2013-05-19 @ 13:28:08

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0