Stephen och Kristin signer säsong 5 DVD

Det här är en film från Stephen och Kristins signering. Jag vet tyvärr inte vad den handlar om då jag inte har sett det! Mitt ljud på datorn funkar nämligen inte. Men jag LÄNGTAR efter att se den, 48 minuter med Stephen och Kristin liksom. Kan inte bli bättre! Jag skriver mer om den när jag sett den men jag tyckte att det var taskiskt att inte visa er den!
De sitter såklart och pratar osv, det är ju inte det att man kollar på dem när de skriver på DVDer i 48 minuter ;)
 

Video streaming by Ustream KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är jättebra!

2013-05-23 @ 08:26:25

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0