Kristin stöttar djuren

Kristin Bauer van Straten var på ett event igår kväll för att stötta djurens rättigheter. Jag själv som också är väldigt intresserad av att stötta djur osv tycker ju såklart att det är helt underbart det hon gör och jag har skrivit det till henne (och fått svar;)) Och jag blir så lycklig när kändisar gör något såhär bra med sitt kändisskap, något som kan förändra livet hos djuren!
Hon var på “6th Annual Television Academy Honors” i Beverly Hills och jag är inte säker men hunden som hon håller kan vara hennes egen. Jag vet att hon har tagit med egen hund till såna här event innan!
 
/Kristina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww, den är gullig den hunden! <3 Men vad jag vet har hon en rottweiler mix och en labrador mix så om hon inte har ny hund så är det inte hennes :D

2013-05-12 @ 17:29:01

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0