HQ bilder från säsong 6 *SÄSONG 5 SPOILER*

HBO har släppt de första HQ bilderna från True Blood säsong 6. Kolla vad snygga de är!! Alla tre liksom!
Sookie is looking goooooood. Om du inte har sett säsong 5 så sluta läs nu för jag komemr att skriva om mina tankar och funderingar kring en karaktär i säsong 6!
 
Eric och Bill är okej helt okej snygga ;). Men nu kommer mina tankar om Bill i säsong 6.
Ni vet ju hur det slutade i säsong 5, Bill blir "Billith" och är naken och täckt i blod. Jag trodde först att han skulle se ut så hela säsong 6, men nu när jag tänker efter så var ju inte Lillith blodig hela tiden, och Bill kommer ju vara mer "närvarande" än var Lillith var eftersom hon var en gammalvampytgud och Bill dog ju aldrig i den bemärkelsen som Lillith gjorde (hon blev ju dödad av människor) men Bill blev ju med "förvandlad". 
 
Så han kommer ju alltid finnas med de andra (tror jag) och inte bara synas när de är höga på hans blod ;). Och han kommer ju även ha kläder på sig ser vi ju nu! (på både gott och ont ;)). Jag tror att han kommer vara mer som den "onda" i säsong 6 som ser människor som mat och inget annat. Som han var i säsong 5, fast mer och mer makt och krafter. Detta är bara som sagt vad jag TROR och har egentligen ingen aning!
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0