Deborah kommer att twittra under premiären!

Den 16 Juni så kommer Deborah Ann Woll att LIVE twittra. Hon kommer att twittra om sakerna som händer i avsnittet och hon kommer även svara på frågor som man kan twittra henne. Ni som inte har twitter får skaffa det innan sösong 6 börjar ;). Jag kommer hålla mig ifrån henne twitter den dagen eftersom avsnittet kommer ut i USA klockan 21.00 vilket ör ca 03.00 i Sverige och jag vill inte läsa hennes tweets innan jag sett avsnittet. Annars hade det varit väldigt kul att kunna följa hennes LIVE-twitter. 
 
Jag kommer nog också börja twittra mer True Blood nu tror jag. Jag har nämligen ett konto som är "vanligt" och ett som är för True Blood liksom! Jag kommer antagligen också twittra massa på det True Blood kontot. Jag heter Trubloods där så om ni vill följa så får ni det. Och jag menar inte att be om massa följare utan det är helt enkelt om man vill läsa tweets om True Blood... Och massa fangirling såklart...
 
Deborah Ann Woll heter på twitter deborah_annwoll så lägg till henne!
KÄLLA
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0