Ännu en trailer för säsong 6

Det bara rullar in trailers och liknande information om säsong 6 nu! Men det är inte så konstigt med tanke på att om exakt 3 veckor så antar jag att alla vi svenskar sitter och kollar på första avsnittet av säsong 6 vid den här tiden?
 
Ni vet hur jag låter bli att kolla på trailerna och det? jag har tänkt att typ dagen innan säsong 6 börjar så ska jag kolla på alla promos och trailers för jag vet ju att True Blood är väldigt duktiga på att lura en, alltså i en trailer så ser det ut som om något händer så tror man på det men så är det inte alls det som händer osv, så de spoilar ju inte direkt något utan bara taggar upp än och det täntke jag kunde vara kul att se den sista dagen för att liksom vara aspepp och nästan dö av längtan. 
 
Först tänkte jag se klippen EFTER att säsongen har sänds men då blir det ju ingen spänning i trailerna om ni förstår? Jag har förstått att om man kolla riktigt noga på det här klippet så kan man se lite "mystiska" saker...
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0