Veckans fråga

Okej den här frågan är det egentligen ingen spoiler så länge man inte spoilar i kommentarerna och jag tar för givet att ni vet vad som hände eftersom alla har sagt att de sett i alla fall säsong 4. Alla vet ju att något allvarligt händer Tara i slutet av säsong 4 och de som har sett säsong 5 vet ju vad som hände för uppenbarligen så får man ju reda på sånt i säsongen efter! Så min fråga är:
 
Vad tror/ trodde du Taras framtid skulle se ut i säsong 5?
 

Och här kommer en bild ifrån slutet av säsong 4. Som sagt. Jag tar nu för givet att alla vet vad som hände med henne och om ni inte visste så ber jag om ursäkt! Jag kommer ävena att svara på denna frågan nästa vecka.
 
/Kristina
 
 
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0