True Blood första promo säsong 6 *SPOILERS*

Okej jag hade väldigt fel om hur det första promo för True Blood skulle vara. Den är inte alls som filmen jag visade igår utan det är med filmklipp från säsong 6 i den hät filmen! Dock så brukar True Blood inte avslöja så mycket i sina promos utan de mer bygger upp känslan inom en själv att allt är kaos och hur ska detta sluta för att det ska bli mer intressant!
   Jag kan TÄNKA mig att det är många men väldigt korta klipp som är med i filmen just för att man inte ska få se så mycket av säsong 6 så man kan lista ut något. Jag kan tänka mig att det är mer som den här trailern som är till säsong 5! Så såklart, ni som inte har sett säsong 5. Kolla inte på filmen!
 
 
Och nu till den första True Blood säsong 6 teasern... Jag kommer inte att se den. Inte än i alla fall. Men om någon vågar kolla så kan ni väl skriva hur den är utan att spoila! Typ "asgrym" eller "Helt galen" eller något annat positivt såklart ;)
   
Allt jag vet om filmen är att, ni vet killen som lämnar med en stoooooooor cliffhanger?, han ser helvild ut... !!!
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, spännande!! Längtar verkligen till Juni :D

2013-04-01 @ 18:20:39

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0