Omslag till After Dead

Ni minns att jag snackade om Charlaine Harris allra sista bok som kommer att handla om vad som hände efter allt? Omslagsbilden har kommit ut och man kan även få lite hintar om vad den kommer att handla om! Och jag tycker inte att det är spoilers att skriva ut det för er som SER SERIEN men om man läser böckerna så kanske man ska sluta läsa nu!
Du kommer att få läsa om hur Jasons och Micheles äktenskap fixade sig, vad som hände med Sookie kusinbarn Hunter (som vi har träffat i serien) och även hur Tara och JBs barn växte upp. Det blir nog en riktigt bra bok tror jag och den kommer ut i oktober! Jag kommer lätt läsa den när jag läst alla böckerna innan först!
KÄLLA
/Kristina
 

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0