Ny showrunner för True Blood

I går morse när jag vaknade och kollade läget på facebook så möter jag rubriken "Mark Hudis replaces as showrunner" fick en klump i magen. Ni vet att Alan Ball hoppade av att vara huvudledaren för True Blood efter säsong 5, och Mark Hudis som varit med och skrivit avsnitt tog snabbt över och nu halvvägs in i inspelningen av säsong 6 så hoppar Mark av också. Men jag blev väldigt lugn sedan när jag läste vem som tog över, Brian Buckner. Han har varit med och skrivit avsnitt ända sedan säsong 1, jag har hört han vara med i kommentarspår med Alex och Stephen så jag "vet" liksom vem han är och jag är inte orolig alls längre! Brian kommer liksom Mark göra ett kanon bra jobb med de resisterande avsnitten som kommer att spelas in!
 
Mark hoppade av för han skulle ha all sin fokus på utvecklingen the premium cable network som han skrev på ett två års kontrakt med förra våren. Mark sa väldigt vackra saker om Alan Ball:
 
“It’s impossible to fill Alan Ball’s shoes. That’s not false modesty, that’s the truth. The guy’s created two massive hit shows for HBO and has on Oscar. Really, this plane is in the air, and I just want to land it safely.”
 

Marks plan med säsong 6 var att ta tillbaka dem till Louisiana och Bon Temps igen eftersom de var borta mycket i säsong 5. Brian har förutom True Blood varit med och jobbat med The Class, Friends och spin-off Joey
 
 

KÄLLA

/Kristina


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment

2013-03-11 @ 09:39:51
URL: http://fotokobran.se

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0