Creed till skådespelarna

Något som jag vill ta upp är hur genuint snälla skådespelarna i True Blood är, alla nya som kommer med i serien säger alltid att de blir välkomnade in i en familj. Men det är inte bara under serien de är omtänksamma, utan de är alltid väldigt snälla mot sina fans. Jag har personligen skrivit till båda Anna Paquin och Kristin Bauer van Straten OCH FÅTT SVAR. Det är en helt sjuk känsla att veta att de som spelar Sookie och Pam har läst mina ord till dem och till Kristin så skrev jag väldigt mycket och ganska "djupt", berättade lite om mina drömmar om framtiden och även berömde henne för att hon som person verkar vara så underbar och för att hon är duktig skådespelerska.
Jag ville inte att det jag skrev skulle synas, men det är helt sjukt att de verkligen tar sin tid så till fans. Anna t.ex. har 3 olika facebook sidor där hon delar med sig av MYCKET bara för fansens skull. Och även om hon har stalkers efter sig och försöker vara så försiktigt som möjligt så vill hon ändå att fansen ska få ta lite del i hennes liv. Och jag kan inte räkna på fingrarna hur många gånger som jag har skrivit till Anna, men VARJE gång har hon svarat. Om jag har frågat något (om jag får lägga upp vissa saker på bloggen), om jag har skrivit och berömt henne så har hon alltid svarat med ett tack för att visa att hon läst och tagit åt sig! 
 
Nyss skrev hon såhär i sin facebook grupp:
"I see my fans as friends, if you ever have a problem tell me and I will help you as much as I can"
Och det är sant, det har varit vissa som skrivit saker som de vill ha tips om och Anna har svarat och sagt vad hon tycker att man ska göra åt saken. Alltså jag tycker att det är så fint av dem att göra så! Att verkligen ta tills sig alla de människor som verkligen gillar dem. De hade lika gärna kunnat hålla avstånd p.g.a stalkers men ändå så vill de och försöker verkligen ha kontakt med fans. Det är riktigt starkt gjort!
 
Jag vet att detta blev ett lite annorlunda inlägg men jag tycker att detta verkligen borde komma fram hur bra människor de är! Och det är otroligt viktigt att vi respekterar deras privatliv!
 

 
 
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0