Stephen Moyer om att regissera säsong 6 avsniytt 1

Först vill jag bara säga hej! Jag har varit i Spanien i en vecka vilket inte har märkts eftersom jag har laddat upp med tidsinställda, men jag har varit inne och kollat varje dag men jag har verkligen saknat att blogga! Natten till måndag så kommer första avsnittet ut av säsong 6 och det är Stephen Moyer som har regisserat det. Titeln är Who are you really och jag kan knappt tro att det är sant att det är dags för en ny säsong!!
 
I filmen (som jag inte har sett) snackar Stephen om att regissera och han drar till med skämt som vanligt ;)
 
 
Jag kan även säga att jag tror att det blir fullt upp på bloggen idag, Eftersom jag varit borta en vecka så är det många nyheter inför premiären som jag har missat och jag är sjuk så jag kommer ta det lugnt med aktiviteterna ändå!
Och hjälp vad snygg Stephen är alltså... Och med de glasögonen, han är farligt snygg!!
Källa
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0