Sneak Peak på Pam och Nora

***VARNAR FÖR SÄSONG 6 SPOILERS HELA DAGEN***
 
Är det någon som taggar inför inatt/imorgon eller? Jag har ju jobbat i veckan så det har gått väldigt fort och jag kommer fortsätta jobba vilket är positivt på True Blood tittande-sidan eftersom veckorna bara rusar iväg och det går fort tills jag får ett nytt avsnitt! I morgon kommer jag kolla ganska sent igen för jag slutar sent men det får gå! Och idag blir det väl fullt upp som vanligt när det är dagen innan ;)
 
Här är ett klipp med Pam och Nora, jag tror att det är från morgondagens avsnitt så om ni kollar så vet ni vad ni har att se framemot!
 
 
KÄLLA
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0