Rolig kommentar av Anna och Stephen

Den här intervjun älskar jag, jag evt inte hur många gånger jag har kollat det om och om igen den är helt underbar! Här svarar Anna på frågan om när de insåg att serien var så stor och Stephen kommer in där och jag en liten humor ... Jaa ;)
 
 Detta händer vid 1:50
Anna: When I push the button on the elevator and it's a picture of my neck. And the elevator buttons are the blooddrips on my neck. 
Stephen: Don't press here cause we'll go up two floors. 
Anna: Budum dish
Stephen: Thank you very much, we're here all week.
 
Alltså de två tillsammans är så klockrena! Jag älskar dem det är självklart att de ska vara gifta!!
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0