Oh my god

Okej jag säger det nu, ni som inte sett avsnitt 1 av säsong 6 ska vara försiktiga för det kommer bara vara sånt snack.
 
Alltså jag har precis kollat. Jag fattar inte, True Blood är så helt jävla bra att jag finner inga ord. Vilket jobb Stephen gjorde med att regissera och shit vad bra avsnittet var. Jag har inga ord nu. Ni får mer utvärdering i morgon jag är helt mållös allt jag kan säga är att jävlar vilken öppning för säsong 6 helt magiskt detta avsnittet hade allt, jag grät, skrattade, var livrädd ja allt! True Blood är verkligen bäst.
 
 
 
Hur mycket älskar inte jag den här karaktären egentligen?
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast Eric var ett as mot Pam :-(

2013-06-18 @ 07:58:33

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0