När ska ni kolla True Blood?

En till fråga! Inatt så kommer ju True Blood visas så min fråga till er är, när kommer ni kolla? på morgonen, eftermiddagen, kvällen? Jag ska åka bort vid 18.00 i morgon och kommer hem vid 23.00 så då kommer jag kolla. Jag gillar hellre när man väntat hela dagen och bygger upp ett sånt sug efter True Blood och sedan avslutar man dagen med att kolla och sedan somnar man man alla tankarna i huvudet.
 
Om jag kollar på morgonen då är liksom höjdpunkten klar och hela dagen ska gås igenom. Det känns mycket bättre när man kollar på kvällen tycker jag! Tänk vad härligt nu börjar det snart!!!
 
/Kristina
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kan man kolla ??

2013-06-17 @ 00:38:31

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0