Ett sista inlägg innan jag kollar

Okej. Det ända som är mellan mig och säsong 6 nu är detta inlägget. Så fort jag skrivit så ska jag sätta mig och kolla med mina bröder.

Just nu är jag så exalterad, min kompis sa att det var asbra! Detta har jag väntat på i över 9 månader och nu är det här, jag fattar inte. Det finns så många svar jag vill ha i den här säsongen och efter ikväll så har jag några i alla fall! I morgon är jag tyvärr på Liseberg, jag hade velat blogga hela dagen men oroa er inte det kommer!

Nu kan jag inte hålla mig längre för jag spricker snart mitt älskade älskade True Blood är tillbaka med nya avsnitt och jag ska få se det nu!!! Ha det gött så länge, jag kommer njuta varje sekund ;)
/Kristina


Kommentarer
Postat av: Emma

ha det så kul på liseberg jag ska dit på torsdag :D

2013-06-18 @ 11:56:47

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0