Confession bild

True Blood Confessions - true-blood Photo
Den ända jag har vetat vem det var innan True Blood är Alexander Skarsgård vlket är ganska självklart eftersom han och hans familj är väldigt kända i Sverige. Men annars har alla varit okända ansiktet för mig och jag kan itne förstå hur det kommer sig, jag menar de är ju sjukt duktiga skådespelare allihop. Det är helt sjukt hur de har kunnat hitta alla talangfulla människor! De har ju liksom har med vissa människor som har haft med lite folk som har haft birollen i andra filmer/serier. 
 
Väldigt bra tycker jag att True Blood tar verkligen duktiga skådespelare före kända. Istället gör True Blood de kända.
/Kristina

Kommentarer

- Om du tar text eller bilder från oss så ange oss som källa, tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0